دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 8 و 9 راهها و حمل و نقل

دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 8 و 9 راهها و حمل و نقل

0 2.1k
دانلود طرح درس اجتماعی پنجم ابتدایی درس 8 و 9 راهها و حمل و نقل

همکار عزیز پایه پنجم بهترین فایل طرح اجتماعی با موضوع درس 8 و 9 راهها و حمل و نقل را با قیمت بسیار مناسب فقط و فقط از سایت ما دانلود کنید.این فایل طرح درس اجتماعی راهها و حمل و نقل در تعداد صفحات 4 صفحه با فرمت word و قابل ویرایش در سایت مدرسه فایل،در دسترس است و شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین فایل طرح درس راهها و حمل و نقل را از اینجا دانلود و مطالعه کنید.بسیار مفتخریم که سایت ما را برای دانلود طرح درس اجتماعی پنجم راهها و حمل و نقل انتخاب کردید.

نام فایل:طرح درس اجتماعی پنجم درس 8 و 9 راهها و حمل و نقل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:4 صفحه

قیمت فایل:8000 تومان

قسمتی از فایل:

ابتدا به روش پرسش و پاسخ با نقش راهها در زندگی و کارکرد آنها آشنا شده و از دانش آموزان می پرسیم که آیا کسی در خانه وسیله نقلیه جدیدی خریده است . وسیله قدیمی را با جدید مقایسه کرده و تفاوتهای آن را بیان کنند

از جلسه قبل می خواهیم هر کسی عکسی از وسایل نقلیه قدیمی دارد به کلاس بیاورد . با این فعالیت با تفاوتهای ظاهری و عملکردی وسایل نقلیه قدیمی و جدید آشنا می شویم .

در ادامه از دانش آموزان می پرسیم کدامیک از آنها در هفته از مترو یااتوبوس یا تاکسی استفاده می کنند و دلیل آن را بیان کنند و مزایا و معایت آن را بیان کنند .

پیشنهاد می شود پای تابلو در جدولی نام وسیله و مزایا و معایب آن را نوشته و نتیجه این فعالیت استفاده از آموخته ها برای دریافتن مزایای استفاده از وسایل نقلیه عمومی درون شهری و علاقمندی بیشتر می باشد


8,000 تومان